C4 е голям автомобил, комфортен и стабилен. Има всички съвременни екстри без чисто ESP и разните глупости като автоматично пускане на чистачките при дъждец. Наличието на quattro IV до голяма степен отнема нуждата от ESP.
Преди повече от 25 години Audi промениха света на спортните автомобили със системата си quattro. След това всеки печеливш автомобил е 4х4. Заради доминирането на quattro по пистите на Европа и САЩ, 4х4 системите бяха забранени през 1998 година. Днес, Audi се състезава със задно предаване, а не произвежда автомобили със задно. Страхотен свят, страхотни правила, демокрация на/за слабите. Недостижимото преди години quattro, днес също е на върха, въпреки системите на конкуренцията, които са силни предимно на книга и рекламни лозунги.
C4 е снабдено с quattro поколение II, а от 1996-та с quattro IV, което има автоматично, а не ръчно блокиране и на задния диференциал.
Avant (комби) версията на C4 е уникално практична, с обемите си и с клиърънса си, който е гениална комбинация от стабилност и проходимост.
Сред двигателите на Audi за периода 1991-1997 година има няколко емблематични:
- 2.3 NG I5 10v (5 цилиндъра редови) бензин 136hp/190Nm
- карал съм тази двигател на Coupe и предшественика му 2.2 KV/HY на 90
- уникално балансиран и силен като общ диапазон на работа; вечен!
- NG е последното поколение 5-цилиндрови бензинови, атмосферни двигатели на Audi, плод на 20 години разработка - 2.8 V6 12v бензин 174hp/250Nm
- за съжаление е рядък в Булгаристан, заради малоумния акциз, който го хваща за 11 коня - 2.2 I5 20v Turbo бензин 230hp/350Nm
- този двигател е последният от поколението двигатели, които показаха на света, че Audi са сред най-бързите и мощни спортни коли; модификациите му от 300+ конски сили са масово явление - 2.5 I5 10v Тurbo-Diesel-Intercooler 140hp/290Nm
- с чип за 250 лв става 170hp/345Nm
- моят е на 380'000 км и е като нов
- най-обикновен турбо-дизел, което го прави вечен! и надежден; разбира се липсата на по-модерна технология го ограничава откъм производителност