28 септември 2008

Турция - за веднъж

Бях в Турция за една седмица. Обикалях с 11-метрова ветроходна яхта от Кушадасъ до Мармарис. Двама - опитен моряк и аз, за сефте. Научих се на доста от действията при ветроходството и на малко от идеята зад тях.

Храната в Турция е читава, вкусна. Ядат много хляб - всички изглеждат зле. Дори слабите са мазни. Малкото читави и на моменти секси момиченца в ученически униформи стават дебели като майките си, не след дълго. Няма свинско - не ме урежда.

Турците ми писнаха на втория ден. Натрапчивото им мамене и селяния. 10% са читави, наистина те карат да си добре и да останеш с това чувство и след това. Но общото впечатление е от другите 90%. Като цяло се справят доста добре, което показва, че всичките западни лайна за етиката и вратовръзките НЕ са единствения път към успеха. Винаги съм го знаел. Турция е пълна с туристи оставящи луди пари за обикновени неща, глупости и измами. Турция е пълна с яхти за стотици хиляди евра, с яхти за милиони. Българите също могат да са селяци и да мамят, поне малко. НО, българите се държат като дебили, сърдити дебили. Турците са изкусно мазни, естествено лицемерни. България е пълна с германски и чешки трактористи. Добрата новина: идват без тракторите си.

По турските брегове има изоставени огромни, призрачни хотели. И те са строили като луди, както сега тук се строи. Виж, гърците са друго нещо, красиви, спретнати къщи и комплекси. Паралелът е директен - от едната страна е Турция, а от другата - гръцките острови.

ПП: На снимката изглеждам философски и позьорски, но всъщност гледам конците на предното платно, за да държа вятъра ;-)