17 януари 2009

хората НЕ ЖЕЛАЯТ ЗДРАВЕ

Това е 100% вярно! Бяха ми нужни пет години работа в РЕАЛНОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, за да се убедя, напълно. И инвестирах в този опит не 14 милиона долара, а ОГРОМНОТО СИ ЖЕЛАНИЕ И ИДЕАЛИЗЪМ, а аз ИМАМ БРУТАЛНО МНОГО И ОТ ДВЕТЕ. Защото съм ненормален.

Сега е нормално да съм уморен, разочарован, леко объркан, леко ядосан. Да, ядосан, защото все още ме е яд, че тия копеленца се съпротивляват срещу собственото си здраве и живот. Парадокс. Ще медитирам над тази дума ;-)

Хората са си наред, те са преди мен на този свят. Неадекватно е да изисквам нещо от тях. Нали Марк ;-)
Сбъркал съм си професията, или поне пазара, тук в булгаристан.

Ще ми мине, излязли са пъпки на идеалистичното ми личице и сега мрънкам :-) Ха-ха!
България никога няма да се промени! Камоли да се оправи :-)
Идеалистите са идиоти. Балъци.

ПП: Браво на фармацевтичните компании и тн. Глад мори добитъка. Като има балъци, има и тарикати. Нищо повече.