06 юни 2009

Защо да стана майстор на коли

Сега се занимавам със здраве. Много съм напред с това. Лекарите са като мравки спрямо мен в областта на здравето. Защото те са спецове по болестите. Факт!

Негативи на това дето правя сега:
  • нямам дипломи за лекар и фитнес инструктор, които хората търсят;
    ами да, аз НЕ съм нито едно от двете; аз съм кондиционен треньор и специалист по здравословно хранене и живеене
  • всички ми се качват на главата и разбират от здраве;
    писна ми на кура да се раздавам, ей! да споря с идитоите заради тях самите, за тяхното здраве;
  • хората са мърляви към здравето си - пазарът е скапан
  • цените на фитнес-здраве услугите в бг са обидно ниски
  • трябва да стана лицемерен като лекарите, за да ми е по-добре докато работя с човечетата
    аз съм безнадеждо социален и опитите ми да съм груб и простак НЕ помагат

Позитиви на това да имам сервиз за коли:
  • всеки се умилква и мазни на майсторите - и богати и бедни
  • липсва качество на услугата - технически и като интерфейс
  • всеки дава пара за колата си
  • никой не ти обяснява как се оправя кола, не се говори много с майстора, а го чакаш чинно и с трепет
  • фен съм на колите и особено на Audi :-)
  • технически грамитен съм и мога да менажирам процеса адекватно в тази сфера
  • имам приятели, дето ще дойдат да работят за мен
  • ще оправям собствената си кола в моя си сервиз (ОСНОВАТЕЛНА ПРИЧИНА!)

Може да допиша това гениално и поучително материалче :-)

ПП: Знаех си, че ще допиша нещо :-)
Може да стана и гробар. Има повече позитиви и от майстор на коли!