19 юли 2009

Логика и Истина

Логиката е инструмент и е нещо различно от истината.
Вярната логика видоизменя информацията без да променя истинността й.
Истината е заложена или НЕ в информацията, с която след това оперира логиката.

Лъжата също може да е логична. Дори тя разчита изцяло на логиката, за да покаже желаната връзка между неверните факти.

Хората казват звучи ми логично и го приемат за истина. Хора, какво да ги правиш. Освен да ги манипулираш. Ето, за теб читателю, манипулирането носи отрицателен уклон. Това е само в човешкото измерение. Манипулацията е операция, нищо повече. Като идеш на доктор и ти направят манипулация и оздравееш си довоелн, нали ;-)

Налага ми се да манипулирам хората, за да им помагам. Това включва физически и ментални манипулации. Например, хранителните ми лекции се опитват да лекуват човечетата от част от хранителните им заблуди. И бялата магия е магия. Все по-малко се занимавам с това. Който търси - намира.

Пример:
Кое число се получава когато съберем 2 и 2 ?
4 или 22 ?
И в двата случая има логика.

ПП: Примерът ме подсети за това колко са ми смешни тестовете за интелигентност с кръгчетата и триъгълничета и кое е следващото. В повечето такива тестове има един отговор и той е Да го духаш. Феновете на такива интелигентности им пожелавам да участват в Минута е много и да спечелят книга в приятна компания от себеподобни.



Дет се вика, вдигни си ципа.