13 август 2009

Архаичното ми колело

Откакто, преди 15 години, се появиха новите тенденции при велосипедите, оттогава и не мога да ги възприема. Всичкото това тракторизиране.

Вижте как изглежда едно високо-технологично колело днес. Това е RAM за над 3000 лв. На моята архаична представа то пасва на определението детско колелце. Да, на такава малка снимка си е детско колелце. В реалността то е мащабирано до едно двойно детско колело.

Моята представа за колело е взаимствана от детството ми в Троян, от колелото на дядо ми от колелетата да дядовците наоколо. Още помня старите немски колела от преди войната, които през 80-те бяха живи и функциониращи. Предполагам и до днес има такива в действие, 70 години по-късно.


През 1999-та се влюбих в на картинка и си поръчах едно Peugeot, което замени Туриста ми. Взех си френски Турист ;-) Последните 4 години не се бях качвал на колело, защото в София е шибан, селски, автомобилен ад. Благодарен съм на Ники Титев, че ме върна към велосипедизма и дори направи компромис с вижданията си за велосипедите и тунингова моето архаично и стоманено, тежащо 15 кг !!! ;-) Пежо. Вместо да го изхвърли.

Обожавам го това мое колело! Снощи ги подкарах в Борисовата градина и направо лети!

ПП: Тъкмо осъзнах, че колелото ми е сглобено от шефа на Drag и е тунинговано и от ръцете на шефа на RAM ;-)