23 септември 2009

1.16 USDPP

Здравейте дебили и ако се е паднал и някой не-дебил или полу-дебил, и на него Здрасти!
Тъсех по-подробна, научна информация за усвоемостта на протеините, за да мога още по-добре да разбирам и обяснявам на Д и ПД.
Намерих информация в части от една книга. Викам си, аре още една книга ще си купя, то се видя. Последната година съм купил наистина ценни книги за стотици долари. Даже ще си правя кредитна карта, за да спра да тормозя приятели с онлайн разплащания. Влизам в системата с харченето на виртуални, заробващи пари ;-)
Та, викам си Е СЕГА Я КУПИХ И ТАЯ КНИЖКА, защото се видя, че е маса ценна.
КУРЕЦ!!! Книжката нова струва 390 щатски долара !! а на старо е 375 щатски долара !!!
Това е по 1.16 долара на страница! Като корицата е безплатна! :-)
(Преди месец ударих бингото с една, дето нова струва около 450 долара, а аз я намерих за 20 !!! :-)

Дебили, нямам мотивация да инвестирам толкова заради вас. И без тази книга знам основните принципи и ви ги предавам.
Ето един цитат от златната книга, безплатно:
Chicken, rabbit, pork, liver and veal were shown to allow for an efficient iron absorption and even improve the assimilation of nonheme, as well as of hemoglobin iron.
Heme е най-усвоимата от тялото форма на желязото, която се намира в животинската храна. Останалата nonheme е в зеленчуковите и зърнени глупости.
Та, така, дебили. Затова като ми каже някой от вас, АМА АЗ СЪМ ЧУВАЛ(А)/ЧЕЛ(А), ЧЕ ... и на мен ми се досира в шепите ви.

ПП: Ще допълня, перефразирайки: Вегетарианците, желаещи да се хранят здвавословно, е необходимо да ядат месо. Даже няма нужда да съм циничен след подобно изречение :-)