10 октомври 2009

Тест по Алтруизъм

Наминах в този клуб (форум на болни от рак, част от дир.бг), за да си тествам аватара. Не съм писал в Дир-а от 4 години и днес в този съботен, слънчев ден се случи. 
Странно ми се видя, че във форум с тема РАК има тема за КУХНЯ, в която първите две мнения са пълни със ЗАХАРИ и (транс) растителни мазнини.
Няма да обяснявам нищо, мина ми това увлечение, само ще посоча няколко имена, а който търси намира.
Otto Warburg, Robert Barefoot, Weston Price, ...

Г-н. Георгиев, не съм сигурна, че ще прочетете постинга ми...но все пак съм длъжна да Ви отговоря. И така хубаво е, че рекламирате фитнеса, но той не е за нас болните. Това първо и второ , ако бяхте прочели всички постинги на кухнята от създаването й до днес - щяхте да разберете, че тази кухня е създадена за развлечение а не за панацея... 
В нея наистина даваме рецепти за ястия здравословни /за нас/ и нездравословни /за семействата ни/ Като под нездравословни разбираме свинското, телешкото, сланините, маста, захарта и други. Напълно ни е ясно какъв трябва да бъде нашия хранителен режим/болни сме но не сме малоумни/ 
Пускаме си снимки на ястия,майтапим се...това е тема за разтоварване.Тъй, че благодаря ви за загрижеността за нашето здраве и храна.Споко всичко е под контрол! 

Прочетох го и той не ме изненадва с нито един ред, което вече съм приел.


1. Каква реклама?!
2. В 98% от случаите болен Е равно на малоумен.
3. Очевидно е, че споменатите от мен учени са непонятни за тази жена. Също така безинтересни. Например, Otto Warburg е Нобелов лауреат, през 1931 г., за доказателството, че раковите клетки се хранят анаеробно. Демек, последното, което трябва да яде (болен от рак) човек са въглехидрати.
Сещам се за Норбеков, който беше адресирал 600 отписани от медицината и се бяха отзовали само 60, и той се чудеше какво ги спира да търсят спасение ...
4. О! Спокоен съм аз.