25 март 2015

там един Георгиев

Беше някъде през 2003 когато чичо ми Иван Георгиев ми каза:
Дръж цените си високи, за да знаят, че има там един Георгиев, когото не могат да си купят.
Правех точно обратното. Раздавах се, за да се докажа. Мислех като беззащитен бедняк.
Едва сега успявам да разбера, и дори по-цялостно, онези думи.

  • уважение
  • себеуважение
  • взаимност
  • обща цел
  • мотивираност
  • свобода
  • достойнство
  • опазване
Като дете съм възпитан в алтруизъм, раздаване и пренебрегване на себе си заради другите. Научавам бавно урок, за бавно-развиващ се. Отне ми 15 години да се пробудя, да потъркам очи, да се надигна в леглото, да се изправя. Социалната имунна защита.

Don't argue with monkeys. All they want is a banana.


ПП:
Тогава, чичо ми разказа и историята как е търсел атлети, за да създаде Бобслейя в България (някъде началото на 80те). Как научният подход основан на комисия от 10 специалиста в различни спортове е довел до избора на един културист. От когото, много ясно, е ставало едно нищо. След като научният подход се провали поех нещата в свои ръце.
Също така ми разказа и за яденето на много! месо, Тарасов, хокей.