15 октомври 2019

Българите са лоши хора

След 10 месеца в Китай и по света с китайски отбор, вече съм сигурен, че в България животът е изпълнен с напрежение, генерирано на всяка крачка, ежедневно.

От 3 седмици съм в България. Българите са зли, лоши, рязки, деструктивни, неадекватни, хаотични и непонятни. Българите повърхностно и първосигнално целуват ръка на този с нов мерцедес и натриват носъ на този със старо голфче. Толкова е очевидно и масово, че съм сигурен, че е абсолютно.

За 10 месеца бях в САЩ, Австралия, Швейцария, Австрия, Португалия, Италия, Япония, Тайланд, Малайзия, Русия, Катар, Китай ... може да пропускам нещо сега.

Преди съм бил още в Канада, Турция, Гърция, Англия, Германия, Сърбия, Хърватска, ...

Лоши нотки съм видял само в Русия, Сърбия, Малайзия и за мое адско учудване в Австралия, където обаче живях 8 месеца и е нормално да видя повече неща. Но в Австралия за няколко седмици може да видиш и само позитивно отношение, ако само минаваш.

За съжаление България ми е все по-далечна и ме гони все повече. Останали са ми шепа приятели, които да ме притеглят и всичко друго е дори абсурдно. Няма сигурност (полиция, съд), няма икономическа полза (няма пари в услугите на бг пазара), демографската криза е крещяща, особено в провинцията,а и в това, което сега е София. София е претъпкана, задръстена, засрана и свършена.

Когато идвах към България желаех да съм позитивен и СЪМ позитивен, но и обективен. Когато влезех в стая и смърди на пръдня и мръсни крака, фактите са си факти, макар тия вътре да са си добре.

Та, проблемът е в хората на ежедневна база и те го мултиплицират и подхранват нагоре към властта. Всички са еднакви, колкото и тия отдолу да мрънкат, че властта е кофти, колкото и властта да се оплаква от матряла.