03 април 2009

До блогърите

Не желая повече да се занимавам с тия работи. Затова едно уточнение към тълпата, ако може да ме чува изобщо, вече.

Ако правите нещо, то правете го по най-добрия възможен начин.

Аз съм за свободата, на словото и на всичко разумно, позитивно и общочовешко. И политици и ченгета и всеки, който прави ПРОСТОТИИ и ЛОШОТИИ ми е НЕПРИЯТЕН. Ако се погледне реално, аз съм по-скоро блогър отколкото политик или ченге. НО ТАЗИ СТРАНА НЯМА НУЖДА ОТ ОЩЕ ЕДНА ОБЕЗУМЯЛА ТЪЛПА. Тръгнал съм, отново, да мисля за емиграция, защото виждам тоталната липса на градивност в българия. И ако вие, блогърите сте образованите, градивните, будните, мислите, виждате проблемите, желаете нещата да са по-правилни, по-добри, та АКО вие показвате елементарни слабости, то НЯМА НАДЕЖДА.
Вие показвате същите слабости като политиците - сляпо защитаване на собствената група. Утре вие ли ще станете новите водещи в тази страна?! Е то пак същото ще е. No thanx!

Това казва "заяждането" ми към вас.