09 юни 2009

КИТ - черната кутия на българия

Вчера, ... да вчера, какво да направя, че си имам работа и не пиша в дневника си всеки ден?!! ... ВЧЕРНИК ли да го кръстя!>?!! ... макар че .... в-чер-ник е едно многозначително слово, което съдържа в себе си многозначителни предлог, глагог и задлог. Спокойно, знам, че не бяха баш така тез неща.

Вчера говорих с една нова продавачка в малкото магазинче до залата - ПРИ БАБИТЕ. Бабите отдавна ги съкратиха. Тази новата е с руски акцент и като я попитах, аз съм много социален, направо се плаша да не съм социалист, дали не е рускиня, и ия с определена рекация ми рекна, че е БЪЛГАРКА ... бесарабска българка! Разказа ми колко е изненадана от простотията на уж истинкста българия. Каза, че тук всеки гледал да прецака другия и не се занимавал с дейнсти от сорта да помага на другиго. Жената определено пада от Марс. Няма какво дас ми говори за някаква си Молдова! Марс! Това е положението. Рече също, че у Молдова вече било ДОРИ по-добре от тук, у Булгаристан. Разказа ми и историята на бесарабските бърлари, след турското робство бегали с руснаците към русия от земите останали под турско. След това минахме прес гадината сталиН и Сибир. ...
Важното е, че жената виждаше това, което и аз виждам за Булгаристан и най-веч за булгаристанците. Тя много с епритесняваше за тукашните teenz, че идвали от училището и си купували само бири. Аз й казах, че у бирата няма нищо лошо. Лошото е, че за ралика от тях, и ние пиехме и пием, но правим и други неща - спортуваме, четем, пишем, смятаме, творим, :-) добре де, занасям се малко, НО Е ФАКТ!!! А тия новите, горките са само на бира и всякакава форма чалга - мусика, дрехи, мислене, виждане.

Сега за КИТ-а. Това е филм от края на 60-те години на последния век от миналото хилядолетие. В него е записано всичко, което е било в бг обществото и е довело до това днес. Този днешен фалш и разпад. Полуразпадът на урана е жалък сравнено с нашия пълен рапад.

Вижте сега, да не губим повече време. Гледайте филма КИТ! Гледайте детайлите- за журналисти (и те $а хора), млади учени, подлижурковжи на всички нива. Гледайте го. Намерето го по замунди и арени. Ако сте на зор, мързи ви и сте в отчаяна безизходтица, прозаете се за пълни нещастници, то тогава се свържете с мен, преставете се като ЖАЛЪК СКАПАНЯК и аз ще ви го сендна.

ПП: Във филма ще видите откъде е копирал, добре де инспирирЪл, Тончо Токмакчиев. Е, може и да е случайно, нал тъй.