10 юни 2009

COPY->PASTE МЕДИЦИНА

Биолози стават хора, които нямат аналитично мислене. Спомнете си кои бяха добрите по Биология в класа ви - по зубривите и/или тези които НЕ са добри по Физика и/или Математика. И Химията е зубрива наука с някакви жалки аритметични уравнения, чек-суми ;-)

Например, в СМГ до мен седя четири години Мартин Джонгaлов - доктор в САЩ по Физика на елемантарните частици. Мартин НЕ беше отличник по Биология. Ич! Борбата там беше жестока. Аз едвам връзвах 4-5 за срока. Обаче по Математика и Физика имам близо 6 в дипломата си. И то в СМГ, физическа паралелка.

След това съм ходил да взимам изпити по псевдо-Математика в билологическия ;-)

Лекарите са от контингента на биолозите. Там има две основни неща - авторитет и зубрене. И съответно зубрене от авторитети. Собственият опит, собствените изследвания, собственото мислене - това са изключения. Тези изключения се вършат от хора без аналитично мислене, което води до всякакви фрапантни грешки.
Учил съм във ВИАС и МЕИ и знам какво е изродска педантичност и висша статистика и математика.

Ако инженерите бяха като биолозите/лекарите - всеки ден щяха да се срутват по 10 сгради във всяки град и по 1 мост.

Понеже няма да ме разберете, а аз няма да пиша повече, затова - лека вечер!