10 юни 2009

ТИ МЕН УВАЖАВАШ ЛИ МЕ

Последните години вече се изхабих да ме подлагат под съмнение и да ме гледат като аматьор.
Аз съм великолепен специалист в професията си - кондиционен треньор и здравелог.

Преди, когато се занимавах с компютри - всички се възхищаваха на ... де да знам и аз на какво ... на това, че решавах задачи по Математика и Физика. На това, че правех електронни устройства - радиоприемници, таймери, релета ... На това, че проектирах телевизионни антени ... На това, че можех да програмирам на 4-5 езика, на това, че владеех десетки програми - CorelDraw, Aldus PageMaker, Photoshop ... говорим началото на 90-те.; че можех да оправям компютри, на това че учех в СМГ, на това че учех във ВИАС, на това че учех в МЕИ. Все престижни неща за всекиго. Тов асе виждаше трудно на масите - на всички - от лелките, бабките, чичковците, роднините ми, всички, навсякъде.

Сега в портфолиото си имам хиляди хора подобрили здравето си, вкл. свалили търбусите и гъзовете си. Обаче всеки е готов да спори с мен на тема хранене и трениране! Дебели, грозни, болни хора спорят с мен!

Браво!