17 юни 2009

Павлов и моя гол гъз

Морал другари, морал! Висок морал! Няма значение дали е комунистически или католически или ислямски.

Вчера се престраших да тествам басейна ни в Спайдъра. Водата беше 23-24 градуса, идеална за моята изнежена натура. Разбира се предпочитам 26-27 ;-) Бях неподготвен с екип и реших да тествам с моралните ми черни гащи. Аз с моя висок морал нося само четно бельо и черни чорапи. Да, те позволяват висок морал и ниска хигиена. Не съм казал, че винаги се възползвам от това.

Та, скачам аз в басейна като мисълта ми е съсредоточена върху намаляване времето за съприкосновението с хладката водичка. Както става ясно по-късно, съм скочил доста яко. И така, вече съм във водата, не е толкова страшно, ОБАЧЕ усещам, че моралистическите ми гащи са вече на бедрата ми. И както съм с ръцете напред, защото басейна е има-няма 6 метра и трябва да се спра с ръце отсреща, АЗ посягам с ръце назад, за да вдигна морала си, да вдигна гащите си. В миг усетих сблъсък между моралната си глава (другата ми е аморална - то е ясно) и плочките на басейна. И така, стъпил на дъното със свалени гащи и държащ се за главата стоях около 10 секунди.

Какъв морален рефлекс само! Браво на обществото! Въпреки това, обаче Марчето ми видя голия задник. И всички разбраха за ударената ми глава. На никой не му пука за белия ми задник.

Тоя рефлекс си е много дълбок, при положение, че голия ми гъз го има в интернет и определено това не ми пречи да дишам.